Aylin ÇEKİÇ

Bursa’da doğdu. Lisans eğitimini Uludağ Üniversitesi İşletme MYO ve Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesinde tamamladı. Şu an Okan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme ana dalında (MBA) Yüksek lisansına devam etmektedir.

2011 yılında Hadım Alışveriş Merkezleri’ nde çalışmaya başladı. İdari İşler, Denetim, İnsan kaynakları ve Yönetim Sistemleri bölümlerinde olmak üzere 6 yıl çalıştı.

9001 Kalite yönetim sistemi ve 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim sistemlerinin Hadim Alışveriş Merkezleri’ nde kurulması, uygulanması ve tüm şubelerde sistemin devreye alınması aşamasında Yönetim Sistemleri Sorumlusu olarak aktif rol aldı ve sistemin sürdürülmesine destek verdi.

Yönetim Sistemlerini de içine alan Hadim’ e özgü yazılımın tasarlanması, oluşturulması ve devreye alınmasında görev aldı.

Uygun olmayan ürün analizlerine dayanarak gerçekleştirilen iyileştirme projelerinin başlatılması, temel problem çözme tekniklerinin uygulanması ve projelerin yönetilmesi konusunda aktif rol aldı.

Öneri değerlendirme sisteminin tasarlanması, oluşturulması ve hayata geçirilmesi projesini gerçekleştirdi.

2018 yılında Sigma Center bünyesine katıldı ve Sigma Center’da;

• Firmaların danışmanlık ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve doğru desteği almalarının sağlanması,
• Firma eğitim ihtiyaç / taleplerinin yönetimi,
• Eğitim etkinliklerinin ve performanslarının izlenmesi ve gerekli aksiyonların alınması,
• Kurumsal projelerdeki hizmetlerin faaliyet planına uygunluğunun kontrolü ve proje sorumluluğu görevlerini yürütmektedir.

İlginizi Çekebilir

Merve TUNÇER

1991 Aydın doğumludur. 2014 yılında Anadolu Üniversitesi İletişim Tasarımı ve Yönetimi bölümünden mezun oldu. 2013 yılında Deka Digital Kalite Yönetim Uzmanlığı biriminde stajını başarıyla tamamladı. 2014 yılında Analitik Araştırma ve