ISO 9001 EĞİTİMLERİ

iso 9001 Eğitimi

Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001:2015) Eğitimi

Kuruluşlarında kalite yönetim sistemi kuracak, geliştirecek ve/veya uygulayacak katılımcılara kalitenin tanımlarını ve kalite yönetim prensiplerini hatırlatmak. ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi standardının maddelerini örnekler ile açıklamak ve bütün katılımcılar ile birlikte yorumlamak.
dokümantasyon Eğitimi

Kalite Yönetim Sistemi Dokümantasyon Eğitimi

ISO 9001 kalite yönetim sistemi dokümantasyon yapısının ve bu yapıdaki dokümanların sahip olması gereken özellikleri açıklamak. Katılımcılara kendi kuruluşlarında; sade, anlaşılır ve etkin doküman hazırlama esaslarını uygulamalarla anlatmak.
iso 9001 iç tetkikçi Eğitimi

Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001:2015) İç Tetkikçi Eğitimi

ISO 9001:2015 kalite yönetim sistemi standardına uygun olarak kuruluş içinde oluşturulmuş olan kalite yönetim sisteminin yeterliliğini, uygunluğunu ve etkinliğini saptamak için yapılan iç tetkiklere ait esasları ve aşamalarını açıklamak ve uygulamalarla göstermek.
iso 9001 iç tetkikçi Eğitimi

IRCA Onaylı ISO 9001:2015 Baş Tetkikçi Eğitimi

Katılımcılara, ISO 19011’e göre ISO 9001:2008 için Kalite Yönetim Sistemi tetkiklerini gerçekleştirmeye yönelik bilgi ve tecrübe kazandırmak. Bu seminer, IRCA’ya kayıtlı tetkikçi / baş tetkikçi olabilmek için şartlardan biridir.

İlginizi Çekebilir

Uzmanlık Programları

UZMANLIK PROGRAMLARI Yalın Altı Sigma Karakuşak Yetiştirme Programı Proje yönetmeyi, ekibe liderlik etmeyi ve problem çözmeyi öğrenerek kendinize değer katın. Kuruluşlarında yalın yaklaşımları ve 6 Sigma tekniklerini kullanarak iyileştirme projelerini

Tedarik Zinciri Eğitimleri

TEDARİK ZİNCİRİ / LOJİSTİK EĞİTİMLERİ Lojistik Süreçler ve Yönetimi Eğitimi Lojistik Yönetimi temel felsefesi, fonksiyonları, bileşenleri ve yöntemlerinin açıklanarak, tüm lojistik faaliyetlerinin daha etkin ve verimli yapılmasının sağlanması genel amaç

Kişisel Gelişim Eğitimleri

Kişisel gelişim eğitimleri, etkili iletişim için beden dili ve diksiyon eğitimi. Kişisel Gelişim Eğitimleri İletişim içinde bulunan müşteri temsilcileri, şirket sorumluları, gönüllü kuruluşlar yönetiminde görev alan, toplum önünde sürekli konuşmak zorunda