Kaizen Eğitimi

KAIZEN (SÜREKLİ İYİLEŞTİRME) EĞİTİMİ

HEDEFİ:

Doğu kültüründe sürekli bitmeyen iyileştirme anlamına gelen KAİZEN, küçük küçük de olsa iyileştirmelerin sistematik bir biçimde gerçekleştirilmesi ve alışkanlık haline getirilmesi yöntemidir. Ayrıca; iyileşme için büyük yatırımlar gerektirmeyen, tüm personelin yaratıcılıklarını ön plana çıkartan, çalışanlar tarafından uygulandığı için benimsenmesi kolay olan bir yöntemdir.

• Kaizen Tanımı
• Ekip Çalışması
• Problem Çözme Teknikleri
• Hata Ağaç Analizi
• Kaizen Planı oluşturma
• Ölçme, veri toplama ve analiz etme
• A3 Raporlama

KATILIMCILAR:
Firma sahipleri, üst ve orta kademe yöneticiler.

KATILIMCI SAYISI:
Maksimum 20 kişi.

GEREKLİ ÖN BİLGİ:
Yalın Üretim ve Araçları Eğitimi.

SÜRESİ: 1 gün.

NOT: Seminerin en az % 70’ine katılan kişilere seminer sonunda katılım belgesi verilir. Konuyla ilgili eğitimlerimiz hakkında bilgi almak için lütfen bizimle temasa geçiniz.

<<PDF>>

İlginizi Çekebilir

Kanban Eğitimi

KANBAN EĞİTİMİ (ÜRETİM KANBANI) HEDEFİ: Yalın üretim mantalitesinde çalışan ve bir çekme sistemi olan Kanban uygulamasının bir çeşidi olarak Üretim Kanbanı’nın tanıtılması, Üretim Kanbanı metodolojisinin kavramsal ve sistemsel olarak açıklanması

Temel Problem Çözme Teknikleri Eğitimi

TEMEL PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ Genel Katılıma Açık Eğitim Tarihleri – BURSA 14-15 Mart 2019 09:30 – 17:30 İTÜ EVİ KAPSAMI: • Teknikler: o Proses Haritası/Akış Şeması, o Beyin Fırtınası o

5S Eğitimi (İşyeri Organizasyonu)

HEDEFİ: 5S uygulamaları ile daha tertipli, daha düzenli ve daha temiz iş alanları oluşturularak maliyetler azaltılır, verimlilik artırılır, iş güvenliği ve motivasyon sağlanır. Yalın üretim uygulamalarının temeli olan ve iş