Müşteri Görüşleri

"Sistemi yalın felsefeyle ve firmaya özel uygulanabilir şekilde kuruyor olmanız, plana sadık kalmanız ve Sigma Center olarak yeterli bilgi birikiminiz ile keyif aldığımız bir çalışma ortamı oldu."

Hakan Beyhan(Yönetim Kurulu Üyesi), Esbir Metal

"ISO 9001:2008 kalite yönetim sisteminin tekrar ele alarak, yorumlayarak tüm dökümanlar oluşturuldu ve sistem ayağa kaldırıldı."

A. Tolga Zengin(Yönetim Sistemleri Uzmanı), Doğtaş Mobilya

"Genel Değerlendirme: Şimdiye kadar çalıştığım en verimli kurumsunuz. İyi bir seçim yaptığımızı düşünüyoruz. Her iki tarafından bu çalışmadan kazanarak çıktığı kanaatindeyim. Aslında en güzeli de dostlukların kurulması. Yaklaşımlarınız, sabrınız, tüm personellerinizin güler yüzlü yaklaşımları için ve engin deneyimlerinizi paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Daha birçok projede birlikte çalışmak umuduyla başarılar diliyorum."

Yılmaz Gürkan(İK Müdürü), Hadim Alışveriş Merkezleri

"Genel Değerlendirme: Sistemin kurulması sırasında danışmanlarımızın desteği, bilgisi, tecrübesi ve yaklaşımı sayesinde bizim için zor olan bir dönemi çok daha rahat geçirdik. Kurulan sistemin firmamıza değer kazandırdığı tüm çalışanlar tarafından gözlemlenmektedir. SigmaCenter çalışanlarının ve danışmanlarınızın bize gösterdiği ilgi ve yaklaşımdan dolayı teşekkür ederiz."

Muammer Yılmaz Fevzioğlu(Firma Sahibi), Timka

"Genel Değerlendirme: Düzgün ve ciddi bir planlama ile çalışıyor.Disiplinden ve planlamadan taviz verilmiyor.Başarılarının sırrının bu olduğunu düşünüyorum."

Emre Çarıkçı(Muhasebe Müdürü), Bakmersan

"Fabrikamızın entegre bir tesis olması, bölümler arasındaki iletişimin güçlü ve müşteri odaklı olmasını gerektirir. Bu bağlamda eğitimlere katılan tüm personelimizin bu bilinçle başladığı eğitim programı, katılımcıların, problem çözmede kullandıkları tekniklere farklı ve sistematik bir pencere açmıştır. Eğitimler sonucu kendini gösteren yorumlar, öngörüler ve özelliklede projeler beklenilenin çok üzerinde faydalar sağlamış ve bu eğitim progrmanın düzenlenmesinin ne derece gerekli olduğunu tekrar ortaya koymuştur. Programa katılan değerli Sigma Center çalışanlarına ve fabrikamız personeline sağladıkları katkılardan dolayı teşekkürü bir borç biliriz."

İzzet Pekdoğan(Fabrika Müdürü), Türkmenbaşı Tekstil Kompleksi

"Hepimizde veri ile çalışma alışkanlığının ilk nüvesini oluşturdu. Olaylara bakış açımız değişti."

Kerim Kara(Fabrika Müdürü), Duravit Seramik A.Ş.

"Sigma Center eğitimlerinden 6 Sigma Yeşilkuşak eğitimlerini yaklaşık 1 yıllık bir süre zarfında tamamladık. Bu süre boyunca tüm ekip için bilinçlendirme eğitimleri, proje grupları için daha teknik konularda bize danışmanlık yaparak yol gösterdiler. Bizler Mauri Maya yöneticileri olarak yapılan çalışmaların sonuçlarını net olarak görmemizi sağlayan Sigma Center ile çalışmaktan çok memnun olduğumuzu iletmek isterim."

Güzin Taşkın Karaman(İK Müdürü), Mauri Maya Sanayi

"Kuruluşumuz personeline Sigma Center tarafından verilen eğitimler ve danışmanlık hizmetleri, işletmemizde İş sağlığı ve güvenliği bilincinin yerleşmesini, bünyemize özgü, yasal şartlara uyumlu, OHSAS 18001 standartlarına uyumlu bir yönetim sistemi kurmamızı ve şirketimizin kurumsal bir kimlik kazanması yolunda önemli bir adım daha atmasını sağlamıştır. Eğitmenlerin bize olan güvenleri, profesyonel yönlendirmeleri ve danışmanlığın ötesinde yakın tavırlarıyla çalışmalarımız daha verimli hale gelmiştir. Katkılarından dolayı tüm Sigma Center çalışanlarına teşekkür ederim."

Erhan Enbatan(Genel Koordinatör), Estram

"Kalite yönetim sisteminin firmamıza değer kattığı düşüncesinde olup, eğitim ve danışmanlık konusunda Sigma Center personelinin çok iyi olduklarını belirtmek isterim. Danışmanlık süresince profesyonel olarak bize yardımcı olan, Sigma Center personeline teşekkürlerimizi bir borç biliriz."

Ali Hüseyinzade, Peykan Yazılım Otomasyon

"Toplam kalite yönetimini benimseyen kuruluşumuzun, kritik süreçlerinin iyileştirilmesinde iyileştirme aracı olarak 6 sigma kullanılmaktadır. 6 sigma kültürünün kuruluşumuzda oluşturulması, yeşil kuşakların yetiştirilmesi, proje mentörlüğü konularında Sigma Center’dan yetkilileri tarafından tüm yeşil kuşak adaylarının eğitimlere aktif katılımı, projeye odaklanmaları, şampiyonlara kültürün benimsetilmesi, üst yönetimin sahiplendirilmesi başarı ile gerçekleştirilmiştir."

Gültekin Sağlam(Fabrika Müdürü), Kütahya Porselen

"Türkiye’de ilk defa bir Gazeteciler Cemiyeti’nin Kalite Yönetim Sistemi belgesi almasıyla sonuçlanan danışmanlık sürecinde sistemi çok iyi anlamamız uygulamamız sağlandı.Bu destek sonucu oluşturduğumuz sistem, TSE’den belgelenmemizin yanında, Türkiye’deki diğer gazeteciler cemiyetlerine de örnek oldu ve yurt çapında birçok gazeteciler cemiyeti aynı yönde çalışma başlattı. Sistem oluşturma çabalarımızla profesyonelce ve özveriyle destek olan, ayrıca kalite yönetim sisteminin yaygınlaşmasını sağlayan Sigma Center Yönetim Sistemleri Ltd. Şti. Yönetici ve çalışanlarına teşekkür ediyoruz."

Nuri Kolaylı(YK Başkanı), Bursa Gazeteceiler Cemiyeti

"Aldığım iç tetkikçi eğitim, aldığım en keyifli, en anlaşılır ve uygulamalı; faydalı eğitimlerden biriydi. Geçirdiğim keyifli ve faydalı 2 gün için öncelikle Beyhan Bey’e ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ederim. Bir başka faydalı ve keyifli eğitimde görüşmek dileğiyle…"

Neriman Özdemir, Duygu Güven, Atard Savunma ve Havacılık

"Eğitimler hiç bu kadar keyifli anlaşılır ve açık geçmemişti. Genelde eğitimlerden sıkılırdım ama bu defa farklı oldu. Katılımı olan herkese TŞK."

Yasemin Kaya(İK Müdürü), Real Hizmet

"Uludağ ÜniversitesiRektörlük İdari Teşkilatı olarak belgelendirme sürecinde Sigma Center Yönetim Sistemleri danışmanlarından aldığımızeğitimler ve danışmanlık hizmetleri ISO 9001:2000 Standartlarını algılamamız, standartları yorumlamamız ve “Hizmetalana odaklı” olarak yapılacaklarmızın belirlenmesi açılarından bize yol gösterici olmuştur. Danışmanlarımızın, sadece danışmanlık hizmeti vermemsi; “Uludağ Üniversiteli” olduklarını vurgulayan yaklaşımları kurum kültürümüzün kalite kültürü ile harmanlanması sürecinde olumlu bir katkı sağlamıştır. Katkılarından dolayı teşekkür ederim."

Prof. Dr. Erdal Emel(Rektör Yard.), Uludağ Üniversitesi

"Sn. Metin Yorulmaz tarafından firmamız bünyesinde gerçekleştirilen eğitimler sırasıyla 12/05/2007 ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi, 19/05/2007 Proses Yaklaşımı, 25 – 26/05/2007 Kuruluş İçi Kalite Yönetim Sistemi Tetkikçisi eğitimidir. Toplam kalite bilincinin yerleşmesi, sistemin sağlıklı olarak yürütülmesi açısından eğitimlerin son derece faydalı geçtiği katılan personel tarafından ifade edilmiş, yapılan uygulamalarda da açıkça görülmüştür. Kulum Oto Kauçuk Yedek Parça San.Ve Tic. Ltd. Şti’ni kalite sistemleri konusunda en üst seviyeye getirmek en büyük hedefimizdir. Bu hedefi gerçekleştirirken siz Sn. Sigma Center çalışanlarından bundan sonra da yardım almaya devam edeceğiz. Attığımız ilk adımda yanımızda bulunan Sn Metin Yorulmaz’ a ayrıca teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dileriz."

Şenay Satış(Yönetim Temsilcisi), Kulum Oto Kauçuk

"Bu grup asırda bir gelir. Emeğinize, nezaketinize, ikramlarınıza daha önemlisi engin bilgilerinize Kocaman Teşekkürler"

10-14 Eylül 2007, ISO 9001 Başdenetçi Eğitimi

"Eğtim bu kadar keyifli ve konforlu olduğuna sayenizde sahit oldum. Kişisel eğitimime ve firmamıza katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim."

Dilber Cebesoy(Yönetim Temsilcisi), Estram

"Kolaycılığın dayanılmaz hafifliğine kapılmadan bizlere böyle güzel bir eğitim verdiğiniz için teşekkür eder, herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim."

Dr.Erkan Çetintepe, Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi

"Bunu içtenlikle söylüyorum bugüne kadar almış olduğum eğitimlerden ayrılırken hiç bu kadar duygulanmamıştım. İnanın eğitimin bitmesini hiç istemedim. Tek kelime ile mükemmeldiniz."

Aslı Aktaş, Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi

"Kurumunuzdan aldığım eğitimde eğitim veriş şekliniz ve sisteme olan güvenimi tekrar tazelediğiniz için teşekkür ederim. Sizin gibi kurumların yaygınlaşması ve tekrar görüşmek dileğiyle…"

Dr. Yavuz Karazağ, Bursa Şevket Yılmaz Hastanesi

"Sigma Center Ailesine, 07.05.2007 – 11.05.2007 tarihlerinde almış olduğum IRCA Onaylı baş tetkikçi seminerinde göstermiş olduğunuz olağanüstü performans nedeniyle hepinize teşekkür ediyorum. Özellikle eğtimcilerimiz Sayın Yılmaz ALTAŞ ve Sayın Beyhan YILMAZER’ e bundan sonraki çalışma hayatlarında başarılı ve bol kazançlı günler dileğiyle. Bizi de bu aile ile tanıştırdığınız içi teşekkür ediyorum."

Havana Yiğitalp, Bursa Yüksek İhtisas Hastanesi

"Sigma Center Ailesine, 5 gün boyunca samimi bir ortamda Kalite Yönetim Sistemi’ ne farklı bir bakış kazandım. Bir anlamda ne kadar çok şey bildiğimi ve ne kadar çok şey bilmediğimi görme fırsatım oldu. Katkısı olan herkese teşekkür ederim."

Ajda Seyfioğlu, Bursa Devlet Hastanesi

"Danışmanlık ve Seminer referanslarından profesyonelliği açıkça belli olan; SİGMA CENTER’den çalışanlarımıza yönelik “İş Sağlığı ve İş Güvenliği (OHSAS 18001)” konularında, 21.04.2007 tarihinde okulumuz konferans salonunda çok faydalı bir eğitim alınmıştır. Her işletmenin çalışanlarına, Kanunlar öngörmese de böyle bir eğitimi aldırmalarında büyük faydalar görüyorum. Seminer; İş ve İşgücü kayıplarının önlenmesini sağlamakla beraber bireysel, kurumsal ve toplumsal kalkınmayı da hızlandırmaktadır. Neticesinde daha ayrıcalıklı ve özellikli bir hale gelinmektedir. Çok değerli uzman eğitmen-kara kuşak Sn; Beyhan YILMAZER bey kanalıyla böylesi bir eğitimi almış olmak ayrıca sevindirici bir durumdur. Kalite zinciri halkalarından birini SİGMA CENTER ile ve başarıyla tamamlamış olmanın haklı gururunu taşıyoruz. Bu arada; verimlilik, kalite ve başarı anlayışıyla, biz çalışanlarına sürekli yeni imkanlar sağlayan, SİGMA CENTER farkını bize hissettiren, Kurumumuz sahiplerine şahsım ve çalışanlarımız adına bir kez daha teşekkürlerimi sunarım."

Atilla Burhan(İK Müdürü), Özel İnal Ertekin Okulları

"Kuruluşumuz personeline Sigma Center tarafından verilen eğitimler ve danışmanlık hizmetleri, işletmemizde kalite bilincinin yerleşmesini, büyemize özgü, ISO 9001-2000 standartlarına uyumlu bir yönetim sistemi kurmamızı ve şirketimizin kurumsal bir kimlik kazanması yolunda önemli bir adım atmasını sağlamıştır. Eğitmenlerin bize olan güvenleri ve danışmanlığın ötesinde yakın tavırlarıyla çalışmalarımızı daha verimli hale getirdikleri için, başta Sayın Yılmaz ALTAŞ olmak üzere tüm şirket çalışanlarına teşekkür ederim."

Erhan Enbatan(Genel Müdür), Estram

"Sayın Barış Oğuz, ISO 9001: 2000 Takip Tetkikimiz herhangi bir major yada minör hata bulunmadan son derece başarılı bir şekilde tamamlanmış olup belgemizin devamı kararı alınmıştır. 1 yıldır bu hazırlık süreci içerisindeydik, bu konuda sizden çok büyük yardımlar aldığımızı söylemek isterim. Yoğun iş temponuzda bitmek bilmeyen sorularımı cevaplandır- manız, yeni yollar göstererek bana yeni bakış açıları kazandırmanız, sistemi en doğru şekilde kavramamı sağladığınız için tarafınıza teşekkürü bir borç bilirim. Katkınız olan başarımız için çok teşekkürler, İyi Çalışmalar,"

Nagehan Şaşmaz(Kalite Güvence&İnsan Kaynakları), Kumport Limanı

"09.02.2007 tarihinde Sayın Yılmaz ALTAŞ tarafından verilen proses F.M.E.A. seminerine katıldım ve gerek seminer içeriği ile gerekse yapılan örnekleme çalışmalarıyla bana ciddi derecede katkıda bulunduğunu gördüm. Sonsuz teşekkürlerimle…"

Kaan Önuçan(Kalite Mühendisi), Başarır Kalıp

"TİPİTEX tarafından uygulanan ISO 9001-2000 kalite yönetim sistemi QA firması tarafından belgelendirilmiştir. Bu sistem hakkında bilinçlendirme ve sistemin kurulmasında SİGMA CENTER öncülük etmiştir. Katkılarından dolayı çok teşekkür ederiz."

Fatma Aydın(Kalite Güvence Sor.), Tipitex Tekstil

"Sigma Center dan almış olduğumuz eğitim ve danışmanlık hizmeti ile ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemine hızlı ve etkin bir şekilde adapte olabildik. Belgelendirmeden sonraki aşamalarda, sistemin gereklilikleri, önümüze yeni çıkan durumlar karşında izlememiz gereken yöntem ve süreçler konusunda da kurumun profesyonelleri bize tam destek verdi. Bu anlamda görmüş olduğumuz ilgiden son derece mumnun olduk. Deneyimli uzmanlarının bilgi ve birikimi vizyonumuzu genişletmekle birlikte bize güven verdi. Tekrar tüm Sigma Center ailesine teşekkürler."

Nagehan Şaşmaz(Kalite Güvence&İnsan Kaynakları), Kumport Limanı

"Sigma Center tarafından aldığımız PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ konulu eğitim semineri genel anlamda aktif ve başarılı geçti. Problemlerin çözülebilmesi ve sürekli iyileştirmenin sağlanması için anlatılan uygun metot ve araçları içeren sistematik yöntemler kavrandı. Verilen bu bilgiler doğrultusunda yapılan çalıştaylar bilgilerin pekişmesi için önemliydi. Verilen teorik bilgi ve çalıştaylar bundan sonraki dönemde kurumumuzun problem çözme ve sürekli iyileştirme sürecinin alt yapısına önemli katkıda bulunmuştur. Eğitimcinin konuya hakimiyeti ders anlatımı derse katılımı sağlama yönündeki çabaları son derece etkiliydi. Bunların yanı sıra özellikle çalıştaylar için ayrılan sürenin kısa tutulmuş olmasının bir dezavantaj olduğunu katılımcılar olarak düşünmekteyiz."

Halenur Alkoçlar(Bursa İl Sağlık Müd. İletişim Merk.), Sorumlu Müdür

"Kalite yönetim sistemimizi kurma çalışmaları sırasında hedefimiz olan sürede sıkıntı ve stresten uzak olarak dokümanlarımızı hazırladık, her sıkıntımızda daima yanımızda olan danışmanlarımızla tüm problemleri başarı ile geçtik, kurduğumuz sistem bize zevkle uygulanan yeni bir rehber oldu, tüm prosesleri izlememiz, ölçmemiz ve değerlendirmelerimiz basit ama hassasiyet sağladı. Aldığımız danışmanlık hizmetini tek cümle ile anlatmak mümkün olsa; “tam müşteri memnuniyeti” derim."

Gülay Selçuk(Yönetim Temsilcisi), Göltaş Çimento

"01 MAYIS 2006 Tarihinde müşteri talebi olmadan, firmanın hedefleri doğrultusunda PUKO yaklaşımı ile planlı bir şekilde büyümek, müşteri memnuniyetini sağlamak amacı ile ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemini kurmaya uygulamaya ve sonucunda kurduğumuz sistemi belgelendirilmeye karar verdik. 06.EKİM 2006 tarihinde ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sisteminin belgesini almaya hak kazandık. Sistemin kurulması sürecinde partnerimiz olarak Sigma Center ile çalışmaya karar verdik. Sigma Center’ın ve bünyesinde çalıştığımız Metin YORULMAZ’ ın çok yönlü yaklaşımları, firma profiline uygun çözümleri, firmamızın çalışanıymış gibi işin mutfağında hizmet vermesi, bizlerin sistemimizi yaşamamız ve yaşatmamızı sağlamak adına çok şey kattı. Firma bünyesindeki diğer görevlerde bulunan dolaylı irtibatta olduğumuz kişilerde yaklaşımları ve yardımları ile memnuniyetimizi arttırdı. Bu vesile ile Sigma Center ailesine çok teşekkür ederiz."

Celal Özcan(Kalite Yöneticisi), Genç Gözde Otomotiv

"Mauri Maya olarak firmamızda gerçekleştirdiğiniz danışmanlık süresince emeği geçen tüm eğitmenlere başta Beyhan Yılmazer ve Yılmaz Altaş olmak üzere çok teşekkür ederim. Danışmanlık ve eğitim sürecinde tüm personele gerçekçi yaklaşımlarla, somut örneklemeler ile Kalite Yönetim Sistemi anlatılarak, hepimizin bu süreçte yer aldığımızı ve takım olarak başarıyı nasıl yakalayacağımızı bize aktardınız . 6 sigma çalışmaları ile proje bazlı çalışmaların, özellikle personelin bireysel gelişiminin şirketin gelişmesi ve ilerlemesindeki önemini ve tüm yönetim sistemlerinde verilerin bilimsel bir yöntem olan istatistik ile yorumlanmasını öğrendik.Halen de projelerimizi takip ederek gelişimleri ve değişimler izleyerek zamanında müdahele ederek ilerliyoruz."

Bilent Özer(Genel Müdür), Mauri Maya A.Ş.

"Barış Bey; 11.11.2006 tarihinde firmamızda vermiş olduğunuz MSA eğitimi arkadaşlar ve tarafımca çok beğenilmiştir. Eğitim sonrası yapmış olduğum incelemelerde verilen eğitimin amacına ulaştığı ve uygulamalı bölümün çok beğenildiği belirtildi. Vermiş olduğunuz eğitim için size ve firmanıza tekrar teşekkür eder, başarılarınızın devamını dilerim."

Levent Pekmezci(Kalite Güvence), Haksan Otomotiv

"Sayın Yılmaz ALTAŞ, Firmamızı daha ileriye götüreceğine inandığımız, Kalite Yönetim Sistemini firmamızda kurmamızı sağladığınız ve danışmanlığınız süresince bizleri her konuda aydınlattığınız, iyi bir sistem kurduğunuz ve BURKON un gelişmesine katkı sağladığınız için başta siz olmak üzere, Barış Bey’e, Sevilay Hanım’a ve tüm SİGMA CENTER çalışanlarına çok teşekkür ederiz. Saygılarımla."

Hasan Eker(Genel Müdür), Burkon Turizm ve Organizasyon

"18-22 Eylül tarihleri arasında sigma center tarafından düzenlenen Irca onaylı baştetkikçi seminerine katılma şerefine erenlerden biri olarak başta Yılmaz Altaş ve Beyhan Yılmazer’e bize bilgi ve tecrübelerini aktardıkları için çok teşekkür ederim. Bu semineri tetkikçi olmak isteyenlerin dışında kalite sistemini tetkikçi gözü ile de görebilmek ve farklı bir bakış açısı yakalayabilmek için Kalite sistemi ile uğraşanların da alması gerektiğini düşünüyorum. Bu seminer 5 gün sürdü ama 1 dakika gibi geldi, bittiğinde hayal kırıklığına uğradım. çünkü Sn. Yılmaz Altaş ve Beyhan Yılmazer sayesinde akıcı ve zevkli geçti fakat grup arkadaşlarını unutmamalı onlarla da tanıştığım ve bu beş günü paylaştığım için çok mutluyum. Saygılarımla."

Yeliz Pekmezci

"Merhaba, Bu seminerde, katıldığım diğer seminerlerde (YÖK, TSE, bazı üniversiteler) bulamadığım ya da göremediğim farklı bir hava vardı. Bu durum eğitim kurumundan, katılımcıların profilinden veya bilemediğim başka bir nedenden kaynaklanmış olabileceği gibi hepsi etken de olabilir. Ancak şu gerçek ki seminer sonunda kafamdaki birçok sorunun cevabını bulmuş, “anlamadığım” bir konuda “anlamış” gibi yapmıyordum. Katkısı olan herkese çok teşekkür ederim."

Dr. Nejlet Filiz(Öğretim Görevlisi), Uludağ Üniversitesi

"Eğitimcilerinin bilgi ve sınırsız tecrübeleriyle bezedikleri bu seminer, Türkiye’de eşine az rastlanır ve örnek gösterilebilecek birkaçının arasına çoktan girdi bile. Birikimin tecrübeyle pratiğe bu kadar güzel bir şekilde yansıtılması ise başlı başına ileri bir profesyonellik. Teşekkürler Sigma Center, bu seminerden bireysel gelişimim adına çok şeyler edindirdiniz bana.”"

Turgay Özçelik, Bossa

"Ülkemizde yönetim sistemleri denilince neden Yılmaz Altaş’ ın, İSTATİSTİK denilince de neden Beyhan Yılmazer’ in adının verildiği seminer sonucu anlaşılıyor. Seminerde uyutmadılar, uyanık kaldık, Cumartesi saat 19.30 kadar derin bir uyku uyudum sanırım son yıllarda bu kadar dinlendiğimi anımsamıyorum. Önüme yeni ufuklar getirdiniz. Sonuçta öğrendik ve sayenizde parçaları bir süreçle yapıştırdık. Ayrıca Uludağ Üniversitesi’nden hocalarımı da tanıma fırsatı sağladınız. Ayrıca başta rektör hoca olmak üzere Hasan hocam ve tüm aydın dostlarımla birlikte dostça yarınlar dilerim. Bu satırları okuyanlar lütfen bu iki değerli kişiden yararlanın eksik kalmayın."

İsmail Hoca(Koordinatör), Tüpraş

"18 – 22 Eylül 2006 tarihleri arasında Sigma Center tarafından düzenlenen IRCA Onaylı Baş Tetkikçi Seminerine katılan şanslı kişilerden biri de bendim. Seminerin çok deneyimli hocalar tarafından verilmesi, katılımcılar arasında bilgi paylaşımı, doğaçlamalar ve grup çalıştayları harikaydı. Unutamayacağım bir beş gün geçirdiğim için katılımcı arkadaşlarıma ve hocalarıma teşekkür ederim."

İlknur Yeşilli

"Uludağ Üniversitesi Sağlık Kuruluşları olarak belgelendirme sürecinde Sigma Center Yönetim Sistemleri’nden aldığımız eğitimlerin tümü (Kalite ve Akreditasyon Kurulu Eğitimleri (24 saat Kalite ve Akreditasyon :7/18 Mart 2005 ; 24 saat ISO 9001 29 Nisan/1 Mayıs -2005, Kuruluş içi Kalite Yönetim Sistemi Tetkikçi Semineri 25-26 Mart 2006 / 28-29 Nisan 2006, KYS Baş Tetkikçi Eğitimi (21-25 Haziran 2006) ve danışmanlık hizmetleri ISO 9001:2000 Standartlarını algılamamız, standartları yorumlamamız ve gereklerinin yerine getirilmesi için yapılacaklarımızın belirlenmesi açılarından bize yol gösterici olmuştur. Özellikle standartların kuruma özgü yorumlanması ve farklılıkların ortaya çıkarılmasında verdikleri destek ile kurmaya çalıştığımız sistemin tüm çalışanları tarafından her yönü ile bizlerden biri gibi değerlendirilmeye tabi tutulması, başarıya ulaşan yolumuzda en büyük katkıyı sağlamıştır. Danışman bir firma olmaktan öteye geçen vericilikleri ve bilgiyi paylaşımcı tavırları ile dostça yaklaşımları için sonsuz teşekkürü borç biliriz."

Prof.Dr.Zeynep Kahveci(Genel Koordinatör), Uludağ Üniversitesi Sağlık Kurumları

"Sigma Center Yönetim Sistemlerinden aldığımız eğitimler va danışmanlık hizmetleri ISO 9001:2000 standartlarına uyum sağlamamız, kurumumuz değerlerini reddetmeden oluşturduğumuz yeni sistemin çalışanlarımız tarafından kolayca algılanmasını sağlama konusunda yardımcı olmuştur.Katkılarından dolayı teşekkür ederim."

Prof. Dr. Mustafa Yurtkuran(Rektör), Uludağ Üniversitesi

"Sigma Center tarafından aldığımız PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ konulu eğitim semineri genel anlamda aktif ve başarılı geçti. Problemlerin çözülebilmesi ve sürekli iyileştirmenin sağlanması için anlatılan uygun metot ve araçları içeren sistematik yöntemler kavrandı. Verilen bu bilgiler doğrultusunda yapılan çalıştaylar bilgilerin pekişmesi için önemliydi. Verilen teorik bilgi ve çalıştaylar bundan sonraki dönemde kurumumuzun problem çözme ve sürekli iyileştirme sürecinin alt yapısına önemli katkıda bulunmuştur. Eğitimcinin konuya hakimiyeti ders anlatımı derse katılımı sağlama yönündeki çabaları son derece etkiliydi. Bunların yanı sıra özellikle çalıştaylar için ayrılan sürenin kısa tutulmuş olmasının bir dezavantaj olduğunu katılımcılar olarak düşünmekteyiz."

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü İletişim Merkezi

"İşletmemiz bünyesinde ISO 9001:2000 kalite yönetim sisteminin hazırlanması, eğitim desteğinin sağlanması, kalite el kitapları ile prosedürlerin oluşturulması, dokümantasyon ve iç tetkik eğitim hizmetlerini verilmiş ve bu sayede işletmemiz sözkonusu belgeyi almaya hak kazanmıştır.Verilen danışmanlık hizmeti profesyonel ve şirket ihtiyaçları doğrultusunda esnek yapıdadır."

Fahri Yavuzer(İşletme Müdürü), Lafarge Çatı Çözümleri

"ISO 9001 standardının 1994 versiyonundan 2000 versiyonuna geçerken yeni standardın gereklilikleri ile ilgili püf noktalarını tarif ederek yol göstermişlerdir. Aynı zamanda iki standart arasındaki farklar, yeni versiyonun getirdiği yenilikler ve kolaylıklar ile ilgili bilgiler verilmiştir.Sonrasında değişiklileri sistemde de yenileme ile ilgili bir plan yapılmış ve bu plana sonuna kadar uyulmuştur. Çok kısa bir süre içinde 2000 versiyonuna geçiş faaliyeti tamamlanmış ve belgelendirme tetkikinde başarılı olunmuştur.İşletmemizin bu danışmanlık faaliyetinden yararlandığı ve verimlilik sağladığı görülmüştür.Planlı ve planın her noktasına uyulan bir danışmanlık hizmeti alınmıştır.Soru işaretleri oluştuğunda danışmanımız Yılmaz ALTAŞ’ a rahatça ulaşılabilmiştir."

Tuğba Sürmeli(Kalite Güvence Şefi), Tekerekoğlu Tekstil

"Değirmenci Tekstil Baskı Boya A.Ş. şirketi olarak, ISO 9001:2000 belgesini almak için Sn Yılmaz ALTAŞ ve ekibinden danışmanlık hizmeti aldık. Süreç boyunca Yılmaz Bey, bilgi beceri ve düşüncelerinin bizler ile paylaşarak, çalışmalarımızda rehberlik etmiştir. Yılmaz Bey samimi ve cana yakınlığı ile iyi bir danışman olmuştur."

Haşim Yıldız(Yönetim Temsilcisi Yard.), Değirmenci Tekstil

"ISO 9001:2000 yenilemesine geçiş çalışmalarında, süreç yaklaşımının ve standartların istediği değişikliklerin mevcut duruma etkin olarak dahil edilmesi ve kalite bilincinin üst yönetimden en alt kadrolara kadar yayılımı konusunda oldukça büyük faydalar sağlanmıştır. Danışmanın konuya hakimiyeti, ISO 9001:2000 versiyonunun sisteme dahili, kalite bilincinin en alt düzeye kadar yayılması ve sürekliliğin sağlamması, dış tetkikin başarılı geçmesi sebepleriyle danışmanlık hizmetinden çok memnun kaldık."

Hayrettin Aksoy(Bursa Bölge Müdürü), Borusan Lojistik

"Proses Performans kriterlerinin belirlenmesi, bu kriterler doğrultusunda hedeflerin konulması ve hedeflere ulaşabilmek amacı ile gerekli faaliyetlerin başlatılması konusunda yeterli bilgilerin tamamı Sn, Yılmaz ALTAŞ Bey ve ekibi tarafından firmamıza verilerek, ISO 9001:1994 Kalite Güvence Sisteminden, ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemine rahat bir geçiş yaptık."

Ercan Çelik(Teknoloji Müdürü), Seranit Granit

"Aldığımız danışmanlık hizmeti sonucunda çalışmalarınmızı tamamlayarak, bir İngiliz Notified Body firması olan AMTAC’ den belgelendirme tetkiğine girdik. Yapılan çok detaylı tetkikler sonucunda, ISO 9001:2000, ISO 13485:2003, Class I Stenl ürünler için CE Sertifikası ve Class IIa ürünler için CE Sertifikası aymayı başardık. Tüm danışmanlık süresi boyunca, başta Yılmaz ALTAŞ bey olmak üzere ekibinden her zaman profosyonel destek aldık. ISO sistemine gösterdiği sade yaklaşım bize, işler ve dinamik bir sistem oluşturmamıza yardım etti."

Murat Doğuşun(Yönetim Temsilcisi), Total Medikal

"ISO 9001 danışmanlığı döneminde, tüm ekibin eğitilmesi ve organize edilmesi, prosedür, talimatların hazırlanması, proje ekibini yönlendirme ve yol gösterme konularında bilgi ve deneyiminden faydalandık. Danışmanımız konuya oldukça hakim, konusunda oldukça deneyimli, insan ilişkileri ve iletişim becerisi oldukça yüksekti."

Özlem Pınar(İK Müdürü), Yeşim Tekstil

"İşletmemiz çalışanlarının Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili bilgilendirilmesi bilinçlendirilmesi sağlanmıştır. Danışmanlık hizmetinin gerekli ciddiyet ve hassasiyet ile yürütülmesinden dolayı gerek Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili dökümantasyonun hazırlanmasında, gerek iç ve dış tetkiklerde işletmemiz başarıyı hedeflediğimiz süreden önce yakalamıştır."

R. Ayhan Çiftçi(Liman İşletme Müdürü), Gemport Limanı

"Biz yurt dışı ile çalışan bir firmayız. Kurmuş olduğumuz Kalite Yönetim Sistemi yurt dışından gelen diğer tetkikçiler tarafından da incelenmektedir. Tüm tetkiklerde özellile CE Marka işareti tetkiki esnasında Kalite Yönetim Sistemimimiz övgü almaktadır. Danışmanlarımızın standart bilgilerini tecrübeleri ile yoğurarak çok kısa süre içinde bizleri hedefe ulaştırması, zevkli bir çalışma ortamı yaratması ve bilinçlendirme konusundaki paylaşımları bizler içinde çok faydalı olmuştur. Son derece mükemmel ve kullanılabilir ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi oluşturulması ve hayata geçirilmesi danışmanımız Sn. ALTAŞ ve ekibi sayesinde başarılma başarılmıştır. Planlanan programın dışına çıkılmaması, hedeflenen tarihte belgelendirmeye hazır olunması tamamiyle danışmanın yönlendirmeleri sayesinde olmuştur."

Gülay Selçuk(Yönetim Temsilcisi), Göltaş Çimento