Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü; ISO 10002 Standardının minimum gerekliliklerine göre hazırlanmış bir modüldür. Müşteri şikayetlerinizin kayıt altına alındığını müşterinize haber verebilir, ilgili sorumlulara yönlendirebilir ve durumlarını takip edebilirsiniz.

  • Şikayetleri değerlendirme
  • Şikayetleri sınıflandırılma
  • İlgili kişileri bilgilendirme
  • Şikayetler için çözümleri araştırma
  • Şikayetler için çözümleri uygulama
  • Şikayetler için düzeltici faaliyetleri planlama (İyileştirme Yönetimi Modülü ile İlişkili)
  • Şikayetçileri bilgilendirme
  • Şikayeti kapatma
  • Şikayet kayıtlarını tutma

İlginizi Çekebilir

Uygun Olmayan Ürün Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzdaki uygun olmayan ürünleri tanımlayabilir, karar verebilir, kararı uygulayabilir ve maliyet takibi yapabilirsiniz. Uygunsuzluğu tanımlayabilme Ürün adı ve miktarını takip edebilme Uygunsuzluk tanımları için fotoğraf ekleyebilme Uygun olmayan ürünler için

Toplantı Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzda toplantı duyurularını yapıp, toplantı tutanaklarını kayıt altına alabilir, alınan kararların uygulanması için kararları sorumlulara atayabilir ve takibini gerçekleştirebilirsiniz. Bu modülün amacı tüm bileşenlerin tek bir ortamda takibinin yapılmasını sağlamak,

Kalibrasyon Yönetimi Modülü

Bu modül ile, Tüm cihazlarınızın kalibrasyonunu takip edebilir yani kalibrasyon yönetimi yapabilirsiniz. – Cihaz türlerini belirleme – Kullanım yerlerini oluşturma – Koordinatör belirleme – Giriş yapabilecek kişileri belirleme – Ölçüm