Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü; ISO 10002 Standardının minimum gerekliliklerine göre hazırlanmış bir modüldür. Müşteri şikayetlerinizin kayıt altına alındığını müşterinize haber verebilir, ilgili sorumlulara yönlendirebilir ve durumlarını takip edebilirsiniz.

  • Şikayetleri değerlendirme
  • Şikayetleri sınıflandırılma
  • İlgili kişileri bilgilendirme
  • Şikayetler için çözümleri araştırma
  • Şikayetler için çözümleri uygulama
  • Şikayetler için düzeltici faaliyetleri planlama (İyileştirme Yönetimi Modülü ile İlişkili)
  • Şikayetçileri bilgilendirme
  • Şikayeti kapatma
  • Şikayet kayıtlarını tutma

İlginizi Çekebilir

Doküman Yönetimi

AltaSoft Yazılımının temel modülüdür. Kuruluşunuz içerisinde yönetim sistemlerinin uygulamasında ve sürdürülmesinde dokümantasyon ile ilgili yaşanan sıkıntıları ve kayıpları azaltmak için farklı ve pratik çözümler sunar. Düzeltici Faaliyet Kuruluşa özel doküman

AltaSoft iyileştirme yönetimi modülü

Bu iyileştirme yönetimi modülü ile iyileştirme faaliyetlerini (Düzeltici faaliyetler, G8D ve Yalın 6 Sigma) tanımlayabilir, ekipler oluşturabilir, sorumlulara faaliyet ataması yapabilir ve takip edebilirsiniz. iyileştirme yönetimi modülü özellikleri: Düzeltici Faaliyet

Uygun Olmayan Ürün Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzdaki uygun olmayan ürünleri tanımlayabilir, karar verebilir, kararı uygulayabilir ve maliyet takibi yapabilirsiniz. Uygunsuzluğu tanımlayabilme Ürün adı ve miktarını takip edebilme Uygunsuzluk tanımları için fotoğraf ekleyebilme Uygun olmayan ürünler için