ISO 26000 Prensipleri:

iso 26000 prensipleriISO 26000 de verilen 7 temel sosyal sorumluluk prensibi;

  • Sorumluluk,
  • Şeffaflık,
  • Etik davranış,
  • Paydaşların beklentilerine ve haklarına saygı,
  • Yasalara saygı,
  • Uluslararası davranış normlarına saygı ve
  • İnsan haklarına saygıdır.

 

İlginizi Çekebilir

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi

ISO 10002 Nedir? ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Müşteri şikayetlerinin ele alınması bir süreçtir ve üreticiler ile müşterilerin ihtiyaçlarını yansıtır, iletişimi artırır. Şikayetleri ele alma yoluyla elde edilen bilgi,

ISO 13485 Tıbbi Cihazlar İçin Kalite Yönetim Sistemi

ISO 13485 ISO 13485 Tıbbi Cihazlar İçin Kalite Yönetim Sistemi nedir? ISO 13485 Uluslararası Standard Organizasyonu (ISO) tarafından yayınlanan ve bütün dünyada tıbbi cihazlar için kalite yönetim sistemi modeli olarak

AS 9100 Uzay ve Havacılık Sektöründe Kalite Yönetim Sistemi Standardı

AS 9100 Yararları Nelerdir ? AS 9100′ ün Yararları Diğer kalite yönetim standartlarında olduğu gibi AS 9100 bir kalite yönetim modelidir. Doğru uygulandığında firmanın verimliliğini artırır, kurumsallaşmasını sağlar. Herşeyden öte