Süreç Yönetimi

Süreç Yönetimi

Süreç modülü ile Performans göstergelerine ait verileri daha kolay daha hızlı toplayabilir, yönetebilir, verileri grafiğe çevirerek analiz edebilirsiniz. Performans göstergeleri ve hedeflerinizi üst yönetime istediğiniz periyotlarda raporlayabilirsiniz. Süreç tanımlarını oluşturarak süreçlerinizin geneline daha iyi şekilde hakim olabilir, süreçleri yukardan bir bakış açısı ile yönetebilirsiniz.

  • Kuruluşa özel süreç tanımlama
  • Hedefleri belirleme
  • Süreçleri tanımlama (amacı, sahibi, sorumluları, faaliyetleri, girdileri, çıktıları ve dokümanları, performans göstergeleri, kaynakları)
  • Süreç performans göstergelerini belirleme
  • Süreç performans göstergelerini hedeflerle ilişkilendirme
  • Hedefler ve performans göstergelerini grafiklerle izleme
  • Hedefler ve performans göstergelerini raporlama

İlginizi Çekebilir

Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü; ISO 10002 Standardının minimum gerekliliklerine göre hazırlanmış bir modüldür. Müşteri şikayetlerinizin kayıt altına alındığını müşterinize haber verebilir, ilgili sorumlulara yönlendirebilir ve durumlarını takip edebilirsiniz. Şikayetleri değerlendirme Şikayetleri

Toplantı Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzda toplantı duyurularını yapıp, toplantı tutanaklarını kayıt altına alabilir, alınan kararların uygulanması için kararları sorumlulara atayabilir ve takibini gerçekleştirebilirsiniz. Bu modülün amacı tüm bileşenlerin tek bir ortamda takibinin yapılmasını sağlamak,

İç Tetkik Yönetimi Modülü

İç Tetkik planlamadan raporlamasına kadar incelikle işlenmesi gereken bir faaliyettir. Bu faaliyetin en etkili şekilde uygulanması için ise sistematik bir yaklaşım içerisinde olmak gerekir. AltaSoft yazılımı tam da bu noktada