Toplantı Yönetimi Modülü

Toplantı Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzda toplantı duyurularını yapıp, toplantı tutanaklarını kayıt altına alabilir, alınan kararların uygulanması için kararları sorumlulara atayabilir ve takibini gerçekleştirebilirsiniz. Bu modülün amacı tüm bileşenlerin tek bir ortamda takibinin yapılmasını sağlamak, işgücü kayıplarını azaltıp daha verimli bir ortam oluşturmaktır. Modülde toplantı yönetimi haricinde; kuruluş içerisinde duyurularınızı yapabileceğiniz ve yönetebileceğiniz duyuru yönetimi özelliğide mevcuttur.

  • Toplantı türlerini belirleme
  • Toplantı gündemlerini belirleme
  • Toplantı sıklıklarını belirleme
  • Toplantı katılımcılarını belirleme
  • Toplantı kararlarını kaydetme
  • Toplantı kararlarına yönelik aksiyonları, sorumluları ve terminleri belirleme
  • Toplantı kararlarını takip etme
  • Rutin toplantı tanımlayabilme
  • Katılımcılardan toplantı için onay alabilme
  • Katılımcılara Outlook takvim eklentisi gönderebilme
  • Kuruluş içerisinde duyurular yapabilme,
  • Duyuruları görüntüleyenleri listeleyebilme.

İlginizi Çekebilir

Süreç Yönetimi

Süreç modülü ile Performans göstergelerine ait verileri daha kolay daha hızlı toplayabilir, yönetebilir, verileri grafiğe çevirerek analiz edebilirsiniz. Performans göstergeleri ve hedeflerinizi üst yönetime istediğiniz periyotlarda raporlayabilirsiniz. Süreç tanımlarını oluşturarak

Uygun Olmayan Ürün Yönetimi Modülü

Kuruluşunuzdaki uygun olmayan ürünleri tanımlayabilir, karar verebilir, kararı uygulayabilir ve maliyet takibi yapabilirsiniz. Uygunsuzluğu tanımlayabilme Ürün adı ve miktarını takip edebilme Uygunsuzluk tanımları için fotoğraf ekleyebilme Uygun olmayan ürünler için

Şikayet Yönetimi Modülü

Şikayet Yönetimi Modülü; ISO 10002 Standardının minimum gerekliliklerine göre hazırlanmış bir modüldür. Müşteri şikayetlerinizin kayıt altına alındığını müşterinize haber verebilir, ilgili sorumlulara yönlendirebilir ve durumlarını takip edebilirsiniz. Şikayetleri değerlendirme Şikayetleri